Повернення товару належної якості:

Ви маєте право відмовитися від замовленого товару в будь-який час до його отримання, а після отримання — протягом 14 календарних днів, не рахуючи дня покупки.
Повернення товару належної якості можливе у випадку, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, ярлики, етикетки, а також збережений документ, що підтверджує факт та умови покупки цього товару.

Не приймаються до повернення товари що мають індивідуально — певні властивості, які можуть бути використані виключно їх покупцем, наприклад, колерована фарба, матеріали, які відпускаються на метраж, вироби з листової сталі порізані та/або зігнуті під замовлення і т.д.

При відмові від товару, в разі, якщо він є частиною комплекту, повернення може здійснюватися тільки повним комплектом.
Протягом 10 календарних днів з моменту отримання товару та письмової заяви про повернення ми повертаємо вартість товару, за винятком витрат, пов'язаних з доставкою повернутого товару та/або наданих додаткових послуг.


Повернення товару неналежної якості:

Заміна/повернення товару з виявленим після приймання прихованим виробничим дефектом проводиться на підставах і в терміни, встановлені чинним Законодавством України.

Претензію за якістю товару можна надіслати на електронну адресу: technonicol.info@gmail.com


Якщо замовлення було оформлено зареєстрованим користувачем, необхідно:

1. Авторизуватись, натиснувши на кнопку «Увійти»;

2. У своєму акаунті вибрати розділ «Історія замовлень»;

3. Вибрати (натиснути) номер замовлення, подивитися найменування товару для зазначення його в Заяві;

4. Прикріпити скан-копію заяви із зазначенням номера замовлення і поясненням причини претензійного звернення;